NO HELP: just looking for G. Miklós!!!

der erd sp733 "at" freemail.hu
Thu Apr 29 23:09:01 2004

Appologise to all of you, honney bastards, experts, pros or what else
ignore this mail, ignore its language, ignore what it's actually about,
except you...

Kivive tiged.

Vajon merre jarsz most? Hogyan boldogusz? Emlikszel, ipp te
mondtad egyszer, hogy egyesek azt mondjak, a boldogsag nem mas,
mint maga az ilet, pedig szerinted a boldogsag inkabb a viletlen, mert
hogy az is kiabrandmtsan sok eseminy hatasara kvvetkezik...
In itt maradtam, mozdulni sem bmrok. Azt modtad, fvlvsleges is ide-oda
ugralni egy olyan vilagban, ahol a nagyszer{ dolgok valsszmn{leg
igazsagosan vannak elosztva. Pontosan annyi az esilye, hogy
hazafeli el|tnek, minthogy a villamost terroristak olvasztjak fel. Az
egyetlen dolog amit tehetek, hogy prsbalom a lehetu leghamarabb
felfogni mi tvrtinik vel|nk. A mai napig alig irtem, mi tvrtint vel|nk!
Azt mondtad, hogy az egyetlen dolog, amit tehet|nk, hogy
iszrevessz|k a rank sszott  dolgokban a szipsiget. Is hogy olyan az
ilet, mint a szvrf. Nem mehetsz el minden hullammal, de a
legnagyobbal el kell. Is in voltam a te legnagyobb hullamod, de nem
montad hogy a hullam partot ir...

Kinn is vannak viletlenek? Emlikszel mi volt a legnagyszer{bb viletlen,
amit kaptal? Egiszen a mostanaig azt hittem az egisz csak hazugsag
volt, a gondtalan beirkezettsig allapotanak rumos tzlrugasa, de most
zgy irzem, nem litezik mas. Talan megsirtem ezzel a sorsomat, de
zgy irzem nincs mas az ilyen dolgokon kmv|l, is igaz lehetett, amit
mondtal. Pont most, hiszem neked. Borzaszts, hogy minden, ami
tvrtint semmit nem valtoztat mindezen, is a legnagyszer{bb viletlen
marad mindvrvkki, ammg az ilek tovabb sodorjak babzink. Most
valahogy zgy irzem, egyetirtek. Menyire egyettirtett|nk akkor is,
hogy nem lehet semmi irtelmeset csinalni egy koncerten, leszammtva,
persze, hogy hallgatod. De mivel ez nagyon nehiz nimelyest, egiszen
zavrban irezheti magat az ember, is mindenfile dolgot elkvvet hogy a
helyit megtalalja. Erre mesilted, s akkor mar elemedben lehettil, mert
egyaltalan nem zavart az sok f|st, ami a csocssnal aramlott , szsval
erre mesilted te, hogy ez olyan, mint egy mesiben  ahol egy kissrac az
alvs varaszlst keresi, is minden epizsdban ugyanabba az ajtsba
|tkvzik, de persze ezt nem veszi iszre csak a legeslegvigin. S mivel
nem emlikeztil, mit is mond aztan az ajtsrsl a srac, azt talaltad ki,
hogy a mesinek rendhagysan vigeszakad, mert a srac radvbben
ztjanak ztsagara, s gyanakodva elmosolyidik. Aztan elcsodalkozik,
hogy ilyen uszmnte mosoly mig litezik a szamara a vilagban, is talan a
keze is vkvlbe szorzl egy csvppet ahogy a szmve, is paskol egyet a
vigtelenbe, de csak zgy svatosan hogy a vigtelen meg ne lassa... is
aztan a sors, zgy mtili meg az allapotat, hogy ez mar talan a "boldog
ammg meg nem hal", is gyorsan vigetvet a mesinek. Aztan persze a
csocsstsl elszakadva, most hogymar volt hova, elkezted mesilni, hogy
mennyire igazak ezek a mesik, mert a valssagban is mindig ott
hzzsdik valami a gerinc|nkben, aminek meg kell hogy felelj|nk, s aztan
csak a reminy a megmondsja siker|l-e? Mind olyan tehetlenek
vagyunk mint a gazokban a cikazs, elkipzelt gslyscskak. Elkezted
magyarazni, hogy semmiben sem hihet|nk csakzgy, is semmit sem
szerethet|nk csak zgy, de az |tkvziseink szip lassan formaljak az
irzikeink. Azt mondtad, zgy filig tudatosan, a te szemszvgvdbul olyan
ez mintha egy szagulds golysra lennil kvtvzve, is a vonaglasoddal
prsbalnal taktikazni is megfelelu iranyba terelni a golysd, valahogy
ahogy a cilbadobsk nyaka vonaglik az eldobott labda utan. S aztan
elkezdtil ott vonaglani, a Katiik elutt, is persze a h|lye haverjaid is
kitalaltak, hogy ez a 'kurvajs' is kovi persze megint nekiallt
fogyatikost jatszani, is folyamatosan elnizist kirni mindenkitul...
aztan az egiszrul most kisubb az elsu novellad jut eszembe...is te
ahogy ott menek|lsz az elul a lany elul akinek ippen udvarolnod
kine... is azt magyarazod hogy ezt szeretnid
csinalni az ileted vigiig, ha esetleg nem jutna zjabb uszmnte poin az
eszedbe, amibe tovabb liphettek.

Talan most azt hazudhatnam, hogy ez az uszmnte lipdelised ny{gvzvtt
le, de tudom enilk|l nem tudtal volna normalisnak megmaradni.
Egiszen mostanaig azt hittem minden hazugsag, is csak a gondatlan
nyar rumos tzlzasa, csak egy szip emlik, ahogy az eszmik is szipek.
Most egyszerre latom, az irzisek irtikit, hiaba legyenek mar a mzlt.
Eluszvr latom olyan uszmntin ahogy mondogattad, a az emlikek erejit,
is ettul teljesen elirzikeny|lvk, is ahogy mar mondtam siker|l
egyszerre latnom, hogy migis halas vagyok mindenirt, hogy a
boldogsag nem az utolss ajts mvgvtt van, hanem csak gug, golysk is
gerinc kirdise az egisz, egyszerre latom ahogy a szmnes halak a
rajban tekeregnek, is ahogy, hogy mindez, akar a t|kvrkipe is
lehetne, anilk|l hogy a tvrtinisek ipp valtoznanak, is latom hogy
akar utanad is rohanhatnik, is latom az uszmnte lipiseket. Nem tudok
utanad rohanni. Az egyik pillanatban azt gondolom, miattam mentil el,
mert azt hitted reminytelen a szerelmed, s buta libanak irzem magam
aki csak bamult vsszevissza, is ilyenkor hogy banom, hogy nem
mostam egyszer in is arcot veled...s masszor azt hiszem csak
megtetszettem, de aztan tovabbmenve masba lettil szerelmes, csak
elbizonytalanmtottalak csak megbabonaztalak, ahogy sokszor
emlegetted ... s olykor egyszerre irzem mindkettut.  Botladozom.
Hianyzol. Kis hmjan nem merem lemrni, pedig mimasrsl szslna mindez?
Hianyzol.

Petra